FAQ - herní dotazy


Q: Jak naverbuji k sobě pár členů?

A: Na začátku hry tuto činnost dělat nemůžete. Až při misi Los Sepulcros vám Sweet řekne, ať naverbujete pár členů z vašeho gangu. To uděláte tak, že na jakéhokoliv kolem se potulujícího člena namíříte pravým tlačítkem na myši, tak aby se nad jeho hlavou objevila zelená. Přitom zmáčkněte tlačítko G nebo H. Množství členu, jenž můžete k sobě naverbovat záleží na velikosti vašeho respektu.


Q: Proč mi nejde splnit mise s low-riderama?

A: Přesvědčte se, že mačkáte tlačítka na num-klavesnici...




Q: Jak mohu odemknout letiště?

A: Můžete jít do pilotní školy, ale nejlehčí cesta je zaparkovat auto u kamenné zdi, která sousedí s letištěm. Pak vyskočit na auto, vyhoupnout se a přeskočit zeď.


Q: Jak mohu vykrást domy?

A: Splněním Ryderové mise "Home Invasion". Poté se podívejte po nějakém náklaďáku, aby jste mohli vykrádat domy. Ten najdete za tělocvičnou v Los Santos. Mise pak můžete plnit od 20:00-6:00 hod.


Q: Po které misi se mi zpřístupní San Fierro?

A: Po misi The Green Sabre, což je nějaká třícátá mise...


Q: Kdy budu moci nakupovat v obchodu se zbraněmi?

A: Po dokončení míse Doberman.

Q: Kde mohu sehnat padák?

A: Například na nejvyšším mrakodrapu v Los Santos, jenž se nachází uprostřed města u křižovatky.


Q: Jak mám hned v prvním úkolu v Letecké škole zvednou podvozek?

A: V nápovědě vám to píše tlačítko "2", ale to za záhadných důvodů nefunguje. Proto zmáčkněte "+" na num-klavesnici.


Q: Lze nějakým lepším způsobem od Millie dostat tu potřebnou přístupovou kartu?

A: Ano, pokud vás nebaví ji balit a tahat se s ní po obchodech, tak ji normálně zabijte. Po chvilce vám zavolá Wooze, že máte jít do jejího bytu pro potřebnou přístupovou kartu.


Q: Jakto, že s Hydrou mohu létat jen nahoru a dolů?

A: Aby jste mohly létat dopředu musíte podržet na numerické klavesnici "8". Jakmile se vám ty malé turbíny otočí do vodorovné polohy, můžete létat dopředu.


Q: Jak si ze hry uložím do svého počítače své statistiky z GTA: San Andreas?

A: Jednoduše, ve hře zmáčkněte Esc, podivejte se do stats a zmáčkněte "S". V pravo dole by se vám pak mělo objevit upozornení, že vaše statistky byly úspěšně uloženy do souboru GTA San Andreas User Files (C:\Documents and Settings\"vaše jméno"\Dokumenty\GTA San Andreas User Files).


Autor: iLook






Copyright © 2004 - 2012 | GameFAN.cz Far Cry 5
GTA: San Andreas
Novinky
Game Info
Game Play
Galerie
Download
Diskuse
Ostatní
Shop
PC | X360 | PS3


PC | X360 | PS3




Návštěvnost


Stalker.GameFAN.cz
Star Wars Game Centrum
Black and White Fansite
Gothic Fansite
ABCgames.cz - hry, cheaty, trainery, návody, češtiny, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download